#1 2007-05-14 19:21:53

Lena
Administratör
Från: Sturefors
Registrerad: 2006-07-09
Hundar/kennel:
**SUTAMUROKU** ♥Pärlan Boy Mimi Darina Lisa♥
Webbsida

nya användare

Himla kul att flera nya användare kommit itll i vårt Forum på sista  tiden! Tänk när vi passerar 200 personer...undrar om det går...

Lena

Följ oss på tass tass Sutamurokus blogg tass tass

#2 2008-06-23 08:36:20

Lena
Administratör
Hundar/kennel:
Webbsida

Re: nya användare

Lena skrev:

Himla kul att flera nya användare kommit itll i vårt Forum på sista  tiden! Tänk när vi passerar 200 personer...undrar om det går...

- ovanstående skrev jag för 1 år sedan! - och idag passerade vi 275 användare i vårt Forum!

Shibainfo är en stor succé, man kan inte säga annat. Här delar många med sig. Under året har tyvärr 1 användare fått som konsekvens att bli avstängd under 1 månad, och valde då att sluta som medlem. I övrigt har stämningen varit överlag trevlig - tycker jag.

Och ni vet väl att Infot fyller 2 år snart...? 2 år och hela tiden ett stigande användarantal plus användare från Europa plus USA - inte kunde vi tro det, Helene, Annika, Linnea och jag när vi drog igång Infot.....

Lena

#3 2010-01-21 03:10:55

Prue
Medlem
Från: Gnällbältet ;)
Registrerad: 2010-01-21
Webbsida

Som ny är man lite virrig.
Tänkte höra om det finns nån presentationstråd, där man kan presentera sig när man är ny här.
Eller likande

#4 2010-01-21 06:39:45

Paint
Medlem
Från: Salem
Registrerad: 2006-08-10
Hundar/kennel:
KENZO - Sherae Takeda Ninja (00-13). MILOU - Ekevär's Ichigo (2010). OLIVER - Ekevär's I Want It All (2014)

Prue skrev:

Som ny är man lite virrig.
Tänkte höra om det finns nån presentationstråd, där man kan presentera sig när man är ny här.
Eller likande

Här finns en presentationstråd! http://shibainfo.com/forum/viewtopic.php?id=1273 wave

/Malin

Allt mitt är mitt, allt ditt är också mitt och bara för att jag inte vill ha det, betyder det inte att du kan få det. - Yassi.

#5 2010-01-21 12:28:56

Prue
Medlem
Från: Gnällbältet ;)
Registrerad: 2010-01-21
Webbsida

Tackar

#6 2011-05-07 06:45:25

Lena
Administratör
Hundar/kennel:
Webbsida

Tittar i dag på antal användare och hittar smått otroliga 481 stycken. Visserligen finns några som är inloggade under olika namn - man ändå... Jag minns hur stort det var när vi blev 200 - och nu är vi snart 500.

TACK! alla ni som hjälper oss göra Infot till vad det är! Det har sagts förr men tål att sägas igen.....

Extra glädjande tycker jag personligen det är när ni gamlingar tittar förbi igen och berättar något om er vuxna hund - det finns ju så mycket att säga om valpar, men sen känns det liksom som om det inte händer så mycket.

De personliga hundtrådarna är underbara, tycker jag!

Sedan gillar jag också de debatter i shibans "tjänst" som förs av och till - nu senast avelsdebatten. Mycket värdefullt, många läser även fast bara ett fåtal säger något. På så sätt sprids åsikter, till uppfödare och valpköpare.

Lena

#7 2011-08-06 20:30:13

Lena
Administratör
Hundar/kennel:
Webbsida

- å nu var det 500.... smile ja, användare av Forumet...

Lena

#8 2011-12-29 21:26:02

Ranmali
Medlem
Registrerad: 2011-11-06

Det är ju ett så fint och innehållsrikt forum! Jag sitter nog alldeles för länge framför datorn och kollar igenom alla fina bilder, tips och inlägg, när jag egentligen borde sitta framför böckerna och plugga!! Jag lär ju mig något nytt om shiban varenda dag och kan säga att alla era inlägg får mig bara att bli mer och mer förälskad i rasen. Vilket får mig att längta ännu mer tills vi får vår lilla valp love

Shibainfo har blivit en del av min vardag! thumbup

Ranmali, Shuno & Zelda.

Sidfot