Du är inte inloggad.
Det här var ett arrangemang utanför Kennelklubben, men enligt KC's regler. På Red House Farm strax utanför Boston.
Vi träffades ett gäng dagen innan för att göra allt i ordning och bjöds på bbq mot kvällningen, dagen efter var det STOR uppslutning med alla typer av hundar utöver ett femtiotal shibor (vild uppskattning. ). Vi lyckades samla ihop drygt £1500 till Shibahjälpen tror jag bestämt, och hade allmänt jättekul!
Lure Coursingen var tyvärr inställd, men där fanns agility, billig chipmärkning på plats, porträttfotografering mm, mm.
Lite bilder från kvällen innan: Jag pockade upp Chika medan en av domarna kastade sig över Kailzie, som fick vara hedersshiba för dagen. XD
Jag har aldrig mött en shiba som Holly! Hon sprang lös på gården, hälsade på allt och alla, kastade sig i famnen på folk och flyttade in i främmande bilar. Tuggade, pussade, korvade, sprallade och viftade på svansen. Totalt hämningslös (och därför omöjlig att fotografera. XD)
Chika hälsar fint på Pickle (en rescue).
Fina George:
Hiromi:
Nala:
Nala och Chika var tuffa och koppellösa hela kvälen. Ovanligt häromkring.
Forts...
Cassey, vinnaren av vår rescue-klass!
Lite bus. Chika, Maya och Koubou:
För er som vill se riktigt fina bilder från själva showdagen har jag en länk till ett stiligt album här (ag hoppas att det är allmänt. Den här facebookprylen förvirrar mig fortfarande. O_o): https://www.facebook.com/media/set/?set … amp;type=1
Senast redigerat av Sel (2013-08-27 11:46:44)
Vad trevligt, skulle varit kul att varit där.
Så roligt ni har haft!! Tack för bilder
Fina bilder och fina hundar!