• Index
  •  » Allmänt
  •  » Komma i kontakt med shibaägare i Västerbotten.

#1 2016-05-01 22:30:12

fruNejde
Medlem
Registrerad: 2016-04-24

Komma i kontakt med shibaägare i Västerbotten.

Hejsan!
Jag och min familj (min make Daniel och våra döttrar Aurora & Celeste)
har bestämt oss för att vi vill ha en ny familjemedlem så småningom, vi har alltid haft hund men har nu varit utan hund ett tag. Känner nu att vi vill ha en ny fyrfotavän i vårt liv. Shiba är den ras som har legat mig och Daniel varmt om hjärtat sedan länge och hoppas vi kommer få den äran att få äga en sådan underbar varelse en dag.

Men vi skulle tills dess väldigt gärna komma i kontakt med shibaägare här uppe i norr. Vi bor i Umeå så hade varit jätte kul om det fanns någon här på forumet som bodde någonstans i närheten som ville ses och låta oss träffa era hundar.

/Frida m. Familj 👪

#2 2016-05-15 09:56:50

Ylis
Medlem
Från: Hörnefors, Umeå
Registrerad: 2008-10-27
Hundar/kennel:
Ikinokoru, Koori (i de sälla jaktmarkerna)

Re: Komma i kontakt med shibaägare i Västerbotten.

Hej!

Vi börjar vara ganska många med shiba i Umeå med omnejd, och har precis haft en träff med 6 hundar. Vi fick definitivt mersmak, så fler träffar kommer det att bli! Vi hade en från Lycksele som kom och hoppas på att få med oss Skellefteshiborna framöver.

Ni får gärna träffa min Iki om ni vill, och ni är givetvis välkomna till kommande shibaträffar.

Jag skickar ett PM med telefonnummer och mailadress så vi kan höras om vad som passar.

• Index
  •  » Allmänt
  •  » Komma i kontakt med shibaägare i Västerbotten.

Sidfot